Wednesday 2 July 2014

Ramadhan ke-4

Since hari Isnin, sejak berpuasa diopis ni, aku rasa lemau sungguh..

Letih semacam, kadang-kadang bila paksa diri buat kerja tu rasa sakit kepala ni. mungkin sebab aku tak bangun sahur and tak makan kurma.

Aku tak sahur sebab tak boleh puasa, tapi alas jugak la perut tu pepagi sebelum g keje minum susu, makan biskut / roti.. mungkin tak cukup kot.

Dah la tak ada mood nk buat apa pun, mengantuk je pulak tu. Stress pulak rasa feeling tak best camni.

Ke sebab cik abang jauh? :'( .. oh yer, cik abe i g umrah.. alhamdulillah merasa dia g sana, i is jelos..

Semalam pas makan dalam pukul 7 cmtu, aku boleh tertidur okay.. hampeh.. pastu terus la masuk bilik tidur bebetul.. tu pun rasa sesiang kat opis ni ngantok je.. padahal tido malam 10jam kot..

Tidur pun asek mimpi yang bukan-bukan je. Macam trauma nak tidur dah pulak. Mimpi hantu main shower kat toilet la, mimpi tengok baby meninggal la.. Lepas mimpi seram tu mesti aku terjaga. So , aku tak dapat tidur yang berkuality la gittew.. chewahhh hahaha

Wimduuuu laki sebenarnya.. hahhahahaha.. semoga laki i mimpi i malam ni.. Aminnnn.. terbalik kot pulak hahahhaa... Babai

No comments:

Post a Comment