Thursday 17 April 2014

Happy Birthday Mummeh & Ngangah


Birthday Ngangah aka Akak saya on end of January. Sajer gegedik nak panggil Ngangah n Mummeh dalam ni... hahahaha

Birthday Mummeh saya on early February. 
Wedding saya tiga hari sebelum birthday Ngangah saya. 
Wedding saya belah husband empat hari sebelum berthday Mummeh saya. 

So kerana kesibukan kenduri kawin saya. Birthday mereka weolls celebrate on 2nd week of February. Lambat sikit. 

But the best thing is. Mummeh and Ngangah saya dapat hadiah yang dorang suka.. best. Weeee~

They deserve it!! 
Sebab, mak saya sangat bertungkus lumus prepare untuk wedding saya. 
Ngangah saya pula, bertungkus lumus melahirkan anak dia yang ke-3 dan berpantang sambil tolong prepare macam macam utk wedding saya. 

So, kami adik beradik and ipar-ipar buat collection, belikan dorang hadiah yang weolls yakin mereka pasti suka. 


Dari kiri : Mak punya hadiah dari weolls - telefon bimbit bijak, touch screen. Yang telah menggantikan telefon Nokia polifoniknya. 
Kedua, Angah punya , husband dia bagi.  Special sbb beranakkan dia baby girl yg gebus, purse jenama b menggantikan purse dia yang sedih gila keadaan macam belacan. 
Ketiga, angah punya dari weolls, perfume. 

Idea nk belikan Mummeh HP canggih datang dari adik saya yg No.4. Dia bgtau Mummeh ada cakap dia teringin nk HP canggih. 

Dan respon beliau bila dpt HP tu.. OMG.. macam kena hesteria ok!

Mummeh : Aaaaaaaaa!!! Ya Allah ni la yang mak nak!!! aaaaaaa!!! sukanyaa.. (menjerit sambil peluk hadiah, muka mcm nak nagis )  Terima kasih la awak seme (sambil bangun dtg nak peluk2 cium ktorang)

Tercengang jap weolls. Hahaha. * Dia ada cakap selama ni dia malu pakai HP tak canggih. Erk!

Ngangah pulak, memula macam " Angah dah dapat agak kot Angah dapat apa.." sebab weolls semua dah banyak kali kecam purse dia yang dah ranap tu.

Tapi dia pun sama hesteria sebab tak sangka dapat dua hadiah . Yang pastinya, dia terkesima dengan jenama purse itu hokay. 

Kat sini ni la dorang berdua diserang hesteria. Tergolek, terbaring, tertonggeng kat situ jugak. Hahahhaha

Lepas dua bulan Mummeh menggunakan HP canggih, Alhamdullilah, dah pandai Whatssap, selfie, share gambar. So weolls happy for her. Sampai nk masak pun malas. "Nanti la kejap. Mak tengah sibuk whatssap ni". 

Hahahaha. We love both of you. 




No comments:

Post a Comment